Global searching is not enabled.
Skip to main content

1 Courses

PANDEMİ DÖNEMİNDE VE SONRASINDA VERİMLİ BİR PAZARLAMA STRATEJİSİ OLUŞTURMAK
PANDEMİ DÖNEMİNDE VE SONRASINDA VERİMLİ BİR PAZARLAMA STRATEJİSİ OLUŞTURMAK
Preview Course

PANDEMİ DÖNEMİNDE VE SONRASINDA VERİMLİ BİR PAZARLAMA STRATEJİSİ OLUŞTURMAK

PANDEMİ DÖNEMİNDE VE SONRASINDA VERİMLİ BİR PAZARLAMA STRATEJİSİ OLUŞTURMAK

Eğitimin amacı: COVID-19 salgını psikolojik, sosyal ve ekonomik yaşamı etkiledi. Eğitim boyunca katılımcıların, pandemi sonrası dönemdeki güncel pazarlama sorunlarını ve tüketici eğilimlerini keşfetmelerine odaklanılacaktır.

 

Hedef Kitle: Kurumsal şirketler veya start-upların pazarlama yöneticileri

 

Eğitimin Süresi: 12 saat