Genel arama etkin değil.
Ana içeriğe git

1 Kurslar

MÜŞTERİ PSİKOLOJİSİNİ ANLAMAK
MÜŞTERİ PSİKOLOJİSİNİ ANLAMAK
Preview Course

MÜŞTERİ PSİKOLOJİSİNİ ANLAMAK

MÜŞTERİ PSİKOLOJİSİNİ ANLAMAK

Eğitimin Amacı: Bu bölümde, tüketici davranışını şekillendiren temel faktörler gözden geçirilecektir. Katılımcılar, tüketicilerin satın alma kararlarını etkileyen kişisel ve sosyal faktörlere dair genel bir bakış açısı elde etmiş olacaklar. Motivasyon, duygular ve algılar gibi temel tüketici davranışı konuları da dahil edilecektir.

 

Hedef Kitle: Kurumsal şirketler veya start-up ların pazarlama yöneticileri

 

Eğitimin Süresi: 12 saat