Global searching is not enabled.
Skip to main content

1 Courses

PAZARLAMA ANALİTİĞİ
PAZARLAMA ANALİTİĞİ
Preview Course

PAZARLAMA ANALİTİĞİ

PAZARLAMA ANALİTİĞİ

Bu programda, pazarlama analitiğinin temel kavramları tanıtılacak ve ayrıca pazarlama stratejilerinin doğru şekilde belirlenmesi için büyük verinin nasıl kullanılacağına odaklanılacaktır. Program içeriğinde python ile büyük veri analitiği, örnek çalışmalar ile birlikte katılımcılara aktarılacak, sonrasında kanala göre günlük pazarlama erişim analizi ve günlük pazarlama erişimini görselleştirme başlıkları ile ilgili bilgiler verilecektir. Eğitimde ayrıca firmaların sosyal medya pazarlamalarına da yol göstermek amacıyla bütünleşik pazarlama iletişimi, kitlesel iletişim ve sosyal medya pazarlaması içeriklerine de yer verilecektir.

 

Hedef kitle: Kurumların pazarlama departmanlarında çalışan yönetici ve çalışanları

 

Eğitim süresi: 28 saat